Tummen ur...

Tänk vilken fin helg det har varit. I Fredags åkte jag och Ester ner till Bollnäs tidigt på förmiddagen. Vi åkte hem till min familj på Ren, bara Matilda hemme men det var henne vi skulle träffa. Vi fikade lite smörgåsar och hon sminkade sig, sedan for vi ner på stan. Vat på banken för ett ärende sedan kom mamma och tog Ester. Jag och Matilda hade tid bokad hos Lottas hud och nagel. Vi gick dit och gjorde fin fina nalar. Kul! :)

På kvällen blev det bandy med Sophie och Finnen. Kallt men kul. Efter det åkte vi hem till Frida och åt smörgåstårta. Frida blev hela 24 år! :)

Igår, Lördag, åkte vi (jag, Fredrik och Ester) ner till Bollnäs på förmiddagen. Gick i affärer och åt lunch med min mamma och pappa på Roma. Efter besöket på stan åkte vi hem till Ren och fikade med dem. Jag och Fredrik somnade på soffan medan Ester kollade på fotboll med morfar ;) Senare åkte vi vidare till Gäddvik. Till Fredriks föräldrar. Blev ännu en fika. Vi var hemma strax innan 20.00 då det blev mys i soffan och gladiatorerna. Ester var vaken med oss hela Gladiatorerna och lite till. Hon somnade vi 22-tiden. Världens bästa Lördag med mi fina familj!

Idag har Frerik varit ute i garaget och grejat hela dagen, Ester har sovit (och gör det fortfarande) ute i vagnen i carporten. Under tiden har jag städat hela huset och sedan lagt ner typ två timmar och ca. 10.000 svordommar i tvättstugan. Den har stått ofärdig hur länge som helst, men nu har jag lyckats  fått dit draperiet under diskbänken. Blev ju bra när det blev klart ;)




Kommentarer
Postat av: Sophie

Hur mycket tar dom för att göra naglar på lottas? Ser så fräscht ut, snyggt! :)

2012-01-22 @ 20:50:10
Postat av: klara

Jag hade presentkort på naglar så jag är lite osäker, men jag tror 660:- om jag inte minns fel :) ja, visst är det fräscht? :)

2012-01-23 @ 07:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0