Älskade barn

Våran tjej har skött sig exemplariskt inatt. Hon somnade mellan 22.00-23.00 - tiden igår och sov till ca.03.00. Då fick hon mat och en ny blöja. 03.20 sov hon igen och sov till 06.00. Så inatt har vi fått mycket sömn. Hon somnade om runt 07.00 imorse också så jag passade på att äte en jättefrukost, duscha och klippa tånaglarna i lugn och ro. Lyxigt. Haha.
Sedan la jag mig för att vila lite bredvid min fina tjej. Mys

Här på bilden låg vi nu på föörmiddagen efter hon sovit och sjöng lite. Efter en stund blev hon lite grinig så hon fick mat och nu ligger hon ute i vagnen och sover. Tycker det är viktigt med friskluft, så nu när hon är för lite för att gå ut och leka så är vi noggran med att hon sover ute och att vi promenerar med vagnen. (Hon får frisk luft, vi får röra på fläsket = bra kombo!)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad lik dig hon är, supersöt! :)

2012-01-24 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0