Trött

Godmorgon. Fy, vad trött jag är idag. Fick sova middag igår kväll. Trot jag sov över två timmar. Men sen sov jag skitdåligt inatt. Vet inte om det hade med middags-sovningen att göra eller inte. Men hur som helst irriterande! Fredrik och Pyret har iaf sovit bra, och det är ju huvudsaken. Jag ska lägga mig på soffan och vila lite om en liten stund.



Lill-pyret ligger ute i vagnen och sover lite middag. Jag har passat på att koka nappar och nappflaskor under tiden. Även ätit lite frukost. En smoothie, två stekta ägg och en kopp kaffe :)


<3

I eftermiddag när Fredrik kommer hem från jobbet ska vi ner till Bollnäs en sväng och ta en fika och gå på apoteket en sväng har vi tänkt. Sen blir det nog träning, om mormor är ledig och vill låna Ester en stund? :) Blev träningsfritt igår, så det är dags att ta nya tag idag. hepp hepp!



Kommentarer
Postat av: Moster

Mormor och jag agerar barnvakt!

2012-02-08 @ 12:44:42
URL: http://matildaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0