Måndag

Här var det klent på uppdatering. Så då kladdar vi ner några rader igen. Den här veckan och den här Måndagen började lite väl tidigt tycker jag. Runt halv sex tiden tyckte pyret att det var en god idé att vakna. Mat. Hon matades. Somna om, tänkte jag. Vara vaken, tänkte hon. Och så blev det. Pratade, flinade, nästan skrattade, och hade det supermysigt på pappas sida sängen medan mamman var något tröttare. Men man får haka på. Tidigt eller inte, vill hon vara vaken har jag inte så mycket att välja på :)

Hon har dock sovit riktigt bra inatt. Somnade runt 23.00 tiden och har bara vaknat en gång för matpaus, sedan somnat om igen. Nu sover hon lite middag ute i vagnen och jag tänker göra detsamma. Dock inte i vagnen, utan i soffan :)


Inga större planer på att somna om ;)

Suddig och glad liten lus :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är ju för söt :)

2012-02-06 @ 18:08:27
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0