Lördag

Våran Lördag började tidigt. Vaknade upp på Ren hos min familj. Lillsessan tyckte att det var morgon runt halv åtta. Hon fick mat och en ny blöja sen var hon superpigg och glad. Så jag gav upp tanken med att sova vidare. Esther fick ligga på en filt på golvet (en favorit) medan jag sminade mig och gjorde mig iordning för ett boxpass med Sophie :) Vid 09.00 tider fick Esther lägga sig i vagnen för middagssovning. Hon somnade innan jag lagt henne i vagnen :) Duktiga tjej.

Hon fick stanna på ren med min mamma medan vi tränade. Fy katten vilket boxpass. Helt slut! Efter passet körde vi igenom lite armar på gymet med Fredrik. Sedan blev det en solning på stan. skönt att börja Lördagen så :) När vi kom tillbaka till Ren runt 12.30 hade Esther precis vaknat. Hon hade hunnit fått en ren blöja och mat. Hon hade med andra ord sovit nästan hela tiden vi varit borta.


Mys med min finaste tjej!

Tränar på att sitta på pappas mage ;)

Lördagskvällen spenderade jag och lilltjejen på ren, även denna dag. Fredrik jobbade även Lördag på Tranan. Han jobbar så väldigt sällan nu, så jag fick väl gå med på två dagar i rad den här gången då ;) Hehe, närå, han jobbar givetvis så ofta han vill. Och det tror jag han gör. Tror att han är nöjd med det här. Hoppas jag :)


Stumpan fick pyamas och sedan ligga på ett täck på golvet framför gladiatorerna. :) Jag har försökt på henne att greppa sin nyckelknippa (leksak) men hon han inte varit särskillt intresserad av det. Hon grappar runt fingrar och så jättemycket och det har hon gjort ett tag, men aldrig föremål på det viset. Men igår (Lördags) fick hon nyckelknippan av mormor (min mamma) och då minsann dög det. Hon låg länge och väl och viftade runt på nycklarna. Duktiga tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0