Fredag

I Fredags var jag och Eshter Till Bollnäs på förmiddagen. Vi träffade Helen och Eila utanför öppna förskolan. Där var det barnsong. Var för lite störrebarn egentligen skulle jag tro. Men vad sjorde det? Eshter sov sig igenom stora delar av songen, men det var mysigt. Kul att göra nåt och se lite folk.


Esther laddar upp för barnsong ;)

Till kvällskvisten åkte vi ner tillbaka till Bollnäs, Fredrik skulle jobba på Tranan. Jag och Eshter åkte till min mamma och pappa. Jag tycker inte om att sitta hemma själv på kvällarna och nätterna. Själv är jag iof aldrig, Eshter är ju med. Men utan vuxet sällskap. Vet inte varför. Är egentligen inte mörkrädd, men jag trivs bland andra, famförallt när det är mörkt ute.



Vi sov kvar där på ren. Fredrik anlände så fort han hade jobbat klart. Mysigt! :) Detta för att slippa åka fram och tillbaka en massa gånger eftersom jag och Fredrik planerat in ett träningspass tisigt på Lördagsmorgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0