En gång. Två gånger. Rutin?

Godmorgon. Här började dagen vid fyra. Iallafll för pappan i huset. Då tyckte tydligen dottern första gången att det var morgon. Men hon ångrade sig lgom till pappan piggnat till. Fredrik som är lättväckt som få och har svårare att somna om än att vakna. Jag, därimot, hör ingeting om jag inte måste. Så jag har då sovit. Vaknade vid halv sex då dottern vaknade igen. Vi somnade om och sov till sjutiden då ville hon ha mat. Nu sover hon på soffan. Själv har jag duschat och nu passar jag på att äta min frukost i lugn och ro. :)

Tre kvällar irad har Ester somnat vid 23-tiden. Hon vaknar en gång mellan 02.00 och 03.00 och äter. Somnar och och vaknar igen mellan 05.30-07.00. Inget mig emot. Herregud, vi får sova! Rutin eller inte, men det här funkar för mig. Väldigt bra. :)


Världens finaste tjej!

Igår var vi till Hällbo och firade min morfar som fyllde år. 89 bast. 90 trodde jag, men 89 var det. Herregud! Det kan man inte tro! Ester sov sig igenom nästan hela kalaset. Igenom hela dagen föresten. ;) Efter kalaset skjutsade vi hem min fina mamma och Ester hem till Ren, sedan for jag och Fredrik till gymet och körde ett kort-pass. Jag hade noll motivation för att träna. Var trött och grinig, men släpade mig iväg. Och blev som vanligt mycket piggare och gladare efteråt. Träning måste vara världens bästa och mest effektiva medicin! :)


Idag ska jag och Ester ner till Bollnäs och träffa Maria. Det var inte igår, ska bli kul att träffa henne :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var roligt att träffa er idag :)

2012-02-07 @ 18:13:07
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0